Tällä lomakkeella voit liittyä Olkahisen koulun vanhempainyhdistyksen jäseneksi.

Vanhempainyhdistyksen varsinaisia jäseniä voivat olla koulun oppilaiden vanhemmat, huoltajat sekä koulun henkilöstö. Varsinaisella jäsenellä on yhdistyksen kokouksissa puhe- ja läsnäolo-oikeus sekä äänioikeus. Toivomme, että oppilaan molemmat vanhemmat/huoltajat liittyisivät yhdistyksen jäseniksi.

Jäsenmaksu varsinaisilta jäseniltä on vapaaehtoinen. Mikäli haluatte maksaa jäsenmaksun, on jäsenmaksun määrä 10 e per perhe (eli jos perheessä on esim. 2 koululaista ja 2 aikuista, on perheen jäsenmaksu silti yhteensä 10 e).

Vanhempainyhdistyksen kannatusjäseniä voivat olla henkilöt ja oikeuskelpoiset yhteisöt. Kannattavalla jäsenellä on kokouksissa puhe- ja läsnäolo-oikeus, mutta ei äänioikeutta. Kannatusjäsenen jäsenmaksu on 20 e/hlö tai 100 e/yhteisö.

Liity jäseneksi