Olkahisen koulun vanhempainyhdistys ry

Meistä

Toimimme Olkahisen koulun oppilaiden, vanhempien ja opettajien yhteistyöelimenä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaamme matalalla kynnyksellä! Jo 1-2 tunnin panoksesi on meille arvokasta.

Seuraa ilmoittelua tulevista tapahtumista Facebookissa, Instagramissa ja Wilma-viestien kautta.

Ajankohtaista

Vanhempainyhdistys löytyy Instagramista @olkunkoulunvanhempainyhdistys - laitahan tili seurantaan.

Seuraa meitä Facebookissa ja Instagramissa niin tiedät mitä vanhempainyhdistyksessä tapahtuu!

Liity jäseneksi lukuvuodeksi 2023-24

Liittymällä yhdistyksen jäseneksi tuet vanhempainyhdistyksen toimintaa. Liittymisen lisäksi voit maksaa vapaaehtoisen perhekohtaisen jäsenmaksun. Jäsenmaksun määrä on 10 e per perhe varsinaisilta jäseniltä. Jäseneksi voit liittyä tästä